ریحانهریحانه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زنده ام به بودنت...

سه ماه پر از عطر گل یاس... تولد 3 ماهگی)

1390/6/16 2:41
نویسنده : مامان مرجان
1,163 بازدید
اشتراک گذاری

پری قصه های هزارو یک شب من !تولد ٣ ماهیگیت مبارک

حالا تو دیگه من و بابا امین رو کاملا میشناسی ! با ما حرف میزنی و به ما میخندی و برای ما با تکون دادن دست و پاهات ابراز احساسات میکنی !

خیلی خوش اخلاقی اصلا نق نقو نیستی ! هر وقت که از خواب پا میشی لبخند میزنی!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

عاشق پنگولی و مدتها تو نی نی تابت میشینی و با پنگول کلی ذوق میکنی بطوریکه گلوت میگیره و به سرفه میافتی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

وقتی بغلت میکنم احساس میکنم همه دنیا تو آغوشمه!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دوستت دارمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

عکسای ٣ ماهگی ریحانه بانو رو تو ادامه مطلب ببینین:

 

 

تا حالا خدایی هندونه به این خوشمزه گی دیده بودین؟

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان علی خوشتیپ
16 شهریور 90 10:54
الهی قربونت بشم دختر خوشمزه و خوش اخلاق و باهوش الان میام میخورمتاااااااا
حمید
16 شهریور 90 15:35
سلام.من بابای کیانم.همون کیان کوچولوی تودلی. از اینکه وبلاگ کیان منو لینک کردید سپاسگزارم و از اون بیشتر بابت دعایی که در حق عمو ابراهیم مامان مینا می کنید.باز هم التماس دعا از حضورتون دارم.منم وبلاگ ریحانه خانم خوشگل و نازتونو لینک می کنم.ان شاءالله که خدا براتون حفظش کنه و سایه شما و همسر گرامیتون سالیان سال بالای سرش باشه و توی لباس عروسی ببیندش.
پرگل
17 شهریور 90 11:26
مرجان هر کاری میکنم نمیتونم توی وبلاگت نظر بزارم این نظر رو هم امتحانی میزارم یه روز قرار بزار بیایم توی کلوپ سما با هم حرف بزنیم
خاله ی امیرعلی
17 شهریور 90 12:08
بخورمت جیگر؟ نه والا منکه به این خوشمزگی ندیده بودمو نخوردم ریحان بانو جونم 3ماهگیت مبارک نازدونه انشالا 120ساله بشی سایت قشنگی دارین خوشحال میشم به ماهم سربزنید
مامان نی نی گولو
17 شهریور 90 22:00
سلام چه دخمل شیرینی
مامان ریحانه
18 شهریور 90 1:36
3 ماهگیت مبارک
بابای کیان
2 مهر 90 10:51
سلام. پس چرا وبلاگ این هندونه خانم ما را به روز نمی کنید؟منتظریم عکسهای جدید ریحانه خانم را ببینیم
علی خوشتیپ
3 مهر 90 9:03
سلام خاله مهربون نمیای عکسامو ببینی؟
بابای کیان
6 مهر 90 10:10
سلام.پس چرا وبلاگ این خانوم کوچکولوی ما را به روز نمی کنید؟
مامان علي خوشتيپ
7 مهر 90 1:02
من از تو گلبنی بهتر ندیدم ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم گلی خوشبوتر از دختر ندیدم روز دختر مبارک
نبات کوچولو
18 مهر 90 11:21
سلام عیدتون مبارک غولی بود به نام « گُنده بک » که همیشه مشغول اذیت کردن و دست انداختن مردم بود. یک روز پیرزنی را دید که از جنگل می گذشت. صدای رعد درآورد. پیرزن نترسید. به جای این که به طرف خانه بدود تا خیس نشود به طرف گُنده بک برگشت و گفت ... برای خواندن قصه در 1000 لغت به وبلاگ نبات کوچولو سر بزنید مترجم : صادق شهید ثالث تصویرگر : ساناز کریمی طاری منبع : ماهنامه نبات کوچولو - شماره 3 (گروه سنی 8 تا 12 سال - کودک) صفحات 12الی 15
مامان علی خوشتیپ
4 آبان 90 11:45
سلام چرا آپ نمی کنی مامان تنبل؟ ریحانه جونم خوبه؟دلم براش تنگ شده
حدیث
3 آذر 91 18:01
سلام به ریحانه گله و مامانش من عمه حدیثم یعنی من دارم برای نینی داداشم وبلاگ درست میکنم خوشحال میشم نینی ریحانه با نینی ما دوست بشن ممنون راستی تولد 3 ماهگی ریحانه گل مبارک