ریحانهریحانه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

زنده ام به بودنت...

یه شب مهتاب .....

1390/9/2 11:24
نویسنده : مامان مرجان
1,032 بازدید
اشتراک گذاری

 

یه شب مهتاب

ماه میاد تو خواب

منو میبره کوچه به کوچه

باغ انگوری باغ آلوچه

دره به دره صحرا بصحرا

اونجا که شبا پشت بیشه ها

یه پری میاد ترسون و لرزون

پاشو میزنه تو آب چشمه

شونه میکنه موی پریشون

یه شب مهتاب

ماه میاد تو خواب

منو میبره ته اون دره

اونجا که شبا یکه و تنها

تک درخت بید شاد و پر امید

میکنه به ناز دستشو دراز

که یه ستاره بچینه آسون

سر یه شاخه ش کنه آویزون

یه شب ماه میاد....

پسندها (1)

نظرات (15)

مامان طاها
2 آذر 90 12:38
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم.
مامان طاها
3 آذر 90 9:44
امرتون اجرا شد . همیشه شاد و خرم باشید.
مامان محمد پارسا
3 آذر 90 9:58
سلام عزیز خاله چه ناز خوابیدی خدا حفظت کنه مواظب خودت باش گلم
بابای کیان
3 آذر 90 14:37
سلام.چه عجب.چشممون به جمال این ریحانه خانم باز شد.
مامان محمد پارسا
8 آذر 90 19:32
مامان محمد پارسا
11 آذر 90 12:11
سلام مامان مرجان نمی خوای بهمون خبر های جدید از ناناز بدی
پرگل
20 آذر 90 14:47
وای وای این زیبای خفته که دل ما رو برد... بوووووووس ریحان خاله چه عجب مرجان خانوم آپ فرمودین؟ نمیری اینقدر اکتیوی؟
مامان علی خوشتیپ
23 آذر 90 13:43
الهیییییییییی خالههههههههههه قربووووووووونت بشهههههههههههههه
ماشاالله خیلی تو این عکسا ناز شدی


چه فایده خاله! هرچقدر هم ناز شده باشم پسرت که رفت سراغ یکی دیگه !!!!!!!!!!
مامان علي خوشتيپ
25 آذر 90 15:33
عزيزم؟فكر كردي من ميذارم بره با سارا؟ من زن جوون براش مي گيرم با فيلم جشنواره آپم.كدم هم 150 هست.راي بدينا به فاميلاتونم بگيد راي بدن.
مرضیه مامان طاها
26 آذر 90 11:11
قربون قشنگیات برم عزیزم چقدر خوشگل خوابیدی گلم خوابای خوب خوب ببینی عزیزم
sama
27 آذر 90 18:19
جیگر زیبای خفته رو برم من . خیلی کم پیدا شدی مرجان جون دلم برای شیطونیات تنگ شده . بیرن که سعادت دیدار نداشتیم بیا کلوب یه کم بگپیم
مریم -----------♥
12 دی 90 16:37
سلام عزیزم! 1.وبتون خیلی نانازه نی نی تونم همین خوشمل تر! 2.من میم زند هستم 12سالمه! 3.بیاین به وبم و نظرتون رو درباره ی تبادل لینک بگین!خوشحال می شم! 4.امیدوارم دوستای خوبی باشین عزیزم. 5.منتظرم
پرپری
12 دی 90 20:29
مرجان دلم واست تنگ شده بود به خدا معلوم هست کجایی؟؟؟ ایرانی یا رفتین؟ دندونهای ر یحانه جونم مبارکش باشه ایشالا
مامی رها
14 دی 90 13:25
واییییییییی ماشالله ماشالله چه زود بزرگ شدی خاله قربونت برم ...نگاش کن چقدر ناز خوابیدی الهیییی
شادي
7 خرداد 91 23:01
عزيــــــزم... چه ناز خوابيده اين فرشته