ریحانهریحانه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

زنده ام به بودنت...

برای ماه چهره ای از سرزمین بختیاری...

1390/2/28 0:08
نویسنده : مامان مرجان
1,028 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ! رودم ! ادونی چندی اخومت  ؟

ادونی تو تیامی؟ ادونی خاطرت سی مو و بوآت چقدر عزیزه؟

niniweblog.com

آه ! پری قصه های هزارو یک شب ! بایدباشی تا من به چشمان سیاهت خیره شوم تا آرزوهای بر باد رفته ام را در آن جستجو کنم !

باید بیایی تا من ترانه لالایی را برایت زمزمه کنم با آواز های حزین بختیاری...

عزیز دلم برای همیشه تو تک ستاره آسمان بی ستاره قلبم خواهی ماند و خواهی درخشید...

تا همیشه تا ابد من و پدرت از در کنار تو بودن دلشاد خواهیم بود...

niniweblog.com

مهربانم ! نفس بکش و زندگی کن که زندگی از آن توست....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زينب عشق مامان و بابا
29 اردیبهشت 90 11:40
سلام هميشه شاد باشيد
زينب عشق مامان و بابا
3 خرداد 90 12:45
سلام روز مادر مبارك





بابا امین
18 شهریور 90 2:07
دختر نازنینم ، ریحانه عزیز ماما مرجان با تمام وجودش این مطالب زیبا رو بخاطر عشق و محبت به تو در سایت میگذاره. بیا تا همیشه همیشه عاششقانه دوستش داشته باشیم و محبت خودمون رو بهش ابراز کنیم و تا ابد قدردان مادرت و همسرعزیزم باشی و باشم.