ریحانهریحانه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

زنده ام به بودنت...

همسرم ! وجودت مرا کفایت می کند....

1390/4/7 13:54
نویسنده : مامان مرجان
986 بازدید
اشتراک گذاری

تنها وجود تو کفایت می کند مرا
                                    تا ...

هیچ می دانی ٬
همین که هر لحظه ٬ صدایِ آشنایَت در گوشم می پیچد و
بوی همیشگی ات در مشام جان ٬

همین که هر آن ٬ آغوش امینت گسترده است و
آرامبخش جان ٬

همین که سرشانه های فراخ مهربانت می آراماند سرم را
و هردم می شکوفاند لمس سر انگشتان عاشقم تنت را ٬
کافیست برای شکفتن غنچه های مکرر شادمانگی ٬
و نیز برای ساییدن پیشانی سپاس بر آستانه انتهای عاشقانگی .

می خواستم بگویم ٬

وجود تو کفایت میکند مرا
                           تا ...

با تمام وجـــود حس کنم خوشبختی را ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

باباامین
7 تیر 90 20:14
همسر عزیزتر از جانم من و ریحانه جان از خداوند مهربان همواره سلامتی و شادابی تورا خواستاریم.تو بهترین همسر و مادر دنیا هستی نازنیم و ما دلخوشیم به لبخند و نگاه پر از محبتت .تا ابد عاشقانه دوستت دارم .
marjan.g
8 تیر 90 16:11
az khoda mikham ke hamishe ba salamati o mohabat kenare ham bashin
مامان علي
9 تیر 90 16:01
اميدوارم عشقتون جاودانه بماند.ريحانه گلم رو از طرف من خيلي ببوس
نسترن
11 تیر 90 15:12
سلام. بخاطر این همه عشق و محبت بهتون تبریک میگم.واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم.دختر نازتون با وجود شما خوشبخت و شاده
مامان علی
12 تیر 90 13:50
عزیزم آخر مرام و معرفتی.چشم اگر فرصت شد حتما باهاتون تماس می گیرم.آخه 3روز بیشتر اونجا نیستیم.
مرضیه
21 تیر 90 20:16
مرجان جون امیدوارم همیشه همراه ریحانه ی بهشتی و نازنینت و همسرت شاد باشی
مامان علی
27 تیر 90 16:35
سلام ریحانه ناناز و مرجان جونم.خیلی ممنون بابت اس ام اس های خوشگلت
پرگل
1 مرداد 90 15:28
سلام مرجان جونم خوبی؟دخمل نازت خوبه؟ حالا دیگه وبلاگ داری و به من خبر نمیدی؟؟؟ کشتمت مرجان، بیا به وبلاگ ما هم یه سری بزن ما آپیم با عکسهای دو ماهگی ساینا
پرگل
7 مرداد 90 16:13
مرجان جوووونم تنبل خانوم آپ کن از بس اومدم توی وبلاگت و خبری از مطلب جدید نبود حوصلم سر رفت دوووووستت دارم مهربون
مامان علی
11 مرداد 90 9:47
مامان مرجان کجایی پس؟سر نمیزنی به ما
مامان پارسا جون
16 مرداد 90 15:22
خیلی زیبا بود همیشه عاشق بمانید
مامان علي
21 مرداد 90 14:11
دوست جونم من نمي تونم براي دو پست جديدت نظر بذارمولي تو همين پست تولد 2ماهگي ريحانه جونم رو تبريك مي گم.وبتونم خيلي خوشگل شده بوس براي ريحانه خودم و مامان مرجان گلش
پرگل
8 شهریور 90 14:43
مرجان اینترنتم قطع بود جیگر تازه رفتم عکساتو دیدم خوشگلللل باورت میشه همینطوری تصورت میکردم به همشهریمون بگو ای ول به این سلیقه ریحانه هم مثل مامان و باباش خوشگل و خوش تیپه ببوسش