ریحانهریحانه، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

زنده ام به بودنت...

برای دخترک زیبا روی000

1390/2/24 23:55
نویسنده : مامان مرجان
664 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک زیبا روی من ! نمیدونم چند وقتیه که دیگه انگار هر روز و هر روز تو رو جلوی چشمام میبینم ! زیبا و متین و موقر ! درست مثل پری رویاها!

بوی عطر تنت هنوز نیومده تو فضای کوچیک خونمون پیچیده !

مثل بوی تن مامان زینت که هر وقت دلم براش تنگ میشه میاد بهم سر میزنه ! منتظر امدنت هستیم . من و بابا امین که همه دنیایش هستی!

دلم میخاد زود زود به دنیا بیای و جای خالیه همه رو برام پر کنی !

موهاتو ببافم و باهم دنبال گربه های تو کوچه بدوییم!

niniweblog.com

تو روزای برفی پشت پنجره اتاق بشینیمو به بارش برف خیره شیم !

niniweblog.com

خدای من ! بخاطر بخشیدن یکی از فرشته هات به من ازت ممنونم!

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مرضیه
25 اردیبهشت 90 11:06
وب جدید مبارک باشه مرجان جون مراقب مهربانوی نازمون باش خوشحال باش که تا اومدنش چیز زیادی نمونده بسلامتی ایشالا من می لینکمت اگه دوست داشتی تو هم همین کارو بکن
زينب عشق مامان و بابا
26 اردیبهشت 90 13:20
سلام سلام انشالله بسلامتي بياد و حسابي دلتون رو شاد كنه و خونتون رو گرم ترشاد باشيد
ارسلان
27 اردیبهشت 90 12:36
سلام بسلامتی این دختر عموی خوشکله ما یکاری کن زود تر بیاد ببینیمش بابا
مامان ابوالفضل
27 اردیبهشت 90 20:32
امیدوارم به سلامتی خوشگلتون و ببینین